För mycket blogg!

Gaah, så jag inte blir galen, note to self:
- Prata med Arvid om mp3spelaren och se om han kan fixa med programmet
- Sortera bilder och döp dom
- Sortera musiken
- Prata med/maila Adam om torsdagarna
- Prata med creepet when you feel the time is right
- Sluta blogga hela jävla tiden!

Glad kväll, ska tillbaka till mitt rum och skriva dagbok. Var hos Adam och ska nog kunna lösa situationen med japanskan, när jag kom in i klassrummet efter deras lektion pekade han på mig och sa "Du, jag tänkte på dig idag, var har du varit?" Jag är glad att han tänkt på att jag inte varit där. Han frågade mig om jag kunde komma på torsdagslektionerna, och om onsdagarna hade passat mig bättre så hade han ändrat allas scheman för min skull. Adam är den bästa läraren i världshistorien. (Och snyggaste, men different story.) Haha, fan vad det är kul att Tomten också har en rival i sin grupp. Alla vill ju vara bäst på japanska (: Hursomhelst, just nu känner jag att jag verkligen vill gå ut i helgen igen, och så har bilden på mig&Viktoria&Elli kommit upp från Toxic i fredags. Det är ju allmänt känt att jag ser mongolid ut på bilder, men den här tog priset. Det ser ut som jag står och luktar på Ellis hår och drömmer mig bort. Mongo. Talktoyoulaterfriend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback