:/

Sorry med en till sån här, men jag gör just nu vadsomhelst för att slippa skriva min artikel.

PERSONLIGT
1. vad heter du? Cecilia Maria Lindqvist
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ville heta Therese när jag var liten. Nu är jag nöjd.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Felicia. So close.
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 1987
6. vart bor du? Kärrtorp, Stockholm
7. bott utomlands? Nä, aldrig.
8. flyttat antal gånger? 2 flyttar.
9. vart skulle du vilja bo? Japan, fast inte än. Och så USA.
10. vilken skolklass? Mp3a
11. vad vill du bli när du blir äldre? Häftig

UTSEENDE
1. hur lång är du? 173 cm typ?
2. hårfärg och frisyr? Blonde to be, men änsålänge platt tråkigt typ ljusbrunt med lugg.
3. ögonfärg? Blågrå-ish
4. mest nöjd med? Ögon säger vi
5. minst nöjd med? Hmm... everything else?
6. skostorlek? Pendlar mellan 39-41.
7. glasögon? Nää, haha.
8. har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen.

FAVORITER
1. filmer? Just nu svarar jag Lost In Translation.
2. låtar? Just nu alla på Kanye Wests I'm Good
3. årstider? Vår, underbara vår.
4. mat/dryck? God jävla mat, och cola eller vatten.
5. djur? Katt
6. färg? Vitt. Är inne i en vit-period.
7. parfym? Nu älskar jag Evidence. Synd att jag får världens utslag av den. Hrrmmm.
8. tv-program? Gilmore Girls, OC, Desperate housewives.
9. ämne i skolan? Japanska
10. sysselsättning? Bööö. Jag har inga intressen! Japanska?

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En skitful vinterjacka från Åhléns.
2. vad använder du just nu för skor? Stövelaktiga grejer.
3. favoritfärg på kläder? Vitt kanske.
4. favoritmaterial på kläder? Bomull säger vi.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jeans, fast det passar jag inte i. Vill kunna använda högklackat nu, fast det får vänta till Gran Canaria.
6. favoritaffärer? Böö, många, fast man har ju aldrig råd att handla där. Mango och H&M? Även fast jag aldrig hittar något på Mango.
7. för hur mycket köper du kläder för i månaden? Hm, ja jag har ju bara 1000/månad så inte så mycket.
8. favoritmärke? Böö. Hade man råd så kanske Chanel? Kommer inte på.
9. vad har du för byxstorlek? Fråga någon som använt byxor inom de senaste 2 åren. That ain't me.
10. vad har du för tröjstorlek? 36 eller 38. Nu har jag en 34:a på mig. Den borde vara för liten.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Rätt mellan
2. vilken färg på tapeterna? Blå
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Väldigt blått.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen!
5. vad vill du ändra där inne? Villa ha vita väggar.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja/ja
c) dator? nää
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? IP, ängen, ekobyn, och höghusen.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Läser, ser på tv/video, pratar i telefon
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Arvid, Tessan (katt, och inte samtidigt)
10. favoritpryl i rummet? Mina GG band/GG boxen, och mina filmaffischer.


BLANDAT
1. vad heter din morfar? Runo, fast han är inte min riktiga. Han fyller år idag.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Inget, jag tar ut allt jämt.
b) skolväska just nu? Skolväska = vanliga väskan
c) handväska eller liknande just nu? Plånbok, nycklar just nu. Packar ur allt annat jämt.
3. vad är du beroende av? Socker. Gilmore Girls. Blogg. Tvätta håret. Läppglans. Pussar. (ohh, gay!)
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl original flavour
6. vad tror du på? Common sense
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Infödd i Svenska Kyrkan
8. vad köpte du senast? VeckoRevyn... och godis.... och cola...
9. har du nåt husdjur? Katten Tessan
10. vad bor du i? En lägenhet

GREJER
plånbok: En skitful LV-kopia. Ska köpa en Hello Kitty så fort jag får råd.
tandborste: En sprillans ny vit-lila.
smycken: Inga just nu. Har alltid örhängen.
solglasögon: Nä. Jag ser förjävlig ut i solglasögon.
underkläder: Bekväma. Inga stringtrosor.
nagellack: Har typ 5 shades of pink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback