Doom

Jag lånade bilden av Elli :D Okej, ska dra nu, men förhoppningsvis blire inte så farligt. Ska ha these 4 girls in my mind all day. Längtar tills ikväll!

[Update 10:20]
Nu sitter jag här igen. Vid my desk. Skönt som fan att jag har bloggen att smyganvända to get me through this. Jag skriver dagbok. Yep, han vill att jag ska hålla någon dagbok "över mina reflektioner." Asjobbigt. Vet inte vad fan jag ska skriva. Det skulle vara personligt, men inte för personligt. I'm so confused. Jag har en stor, stor klump i magen. Det har med vår resa att göra.
Jag vet liksom inte om jag kommer att få ledigt från det här, för i fredags sa han typ ”du kommer att bli behandlad som en anställd här, precis som alla andra.” Jag vågar inte fråga om ledigt. Han kommer ju att undra varför jag inte sagt något innan. Vad ska jag använda för ursäkt? Seriöst, vad ska jag säga? Varje gång jag tänker på det känns det som jag har is i magen. Ju snabbare jag gör det, desto bättre. Det känns som han kommer att bli arg. Jag vill inte. Vill verkligen inte. Men om vi inte åker under praktiken, då kan vi liksom inte åka. Vi kan inte åka när skolan börjat. Men egentligen, det är ju inte som jag jobbar här! Det här görs väl ändå ffs för min skull, eller? Kuuuuuuuuuuuuuuuuk.

[Update 11:29]
Jag känner på mig att det kommer att bli många updates framöver. Det är verkligen skönt att skriva av sig. Usch, jag ändrar verkligen humör helahela tiden. Ena stunden känns allt hemskt och i nästa not so bad. Han har gått på lunch och jag får ta en timmes lunch när jag känner för det. Så jag sitter och surfar lite, sen ska jag gå någonstans och äta och läsa min bok. Om jag bara kunde ta itu med det här med resan snart, så skulle allt annat vara… inte så andnödsframkallande. En lokal i Rågsved har brunnit ner så vi ska dit och kolla, och dela ut fakta om branden till dom i huset. Undrar när vi åker? Kommer jag sluta värsta sent idag eller?! *arg* Haha, jag älskar att skriva saker inom stjärnor. Blir alltid full i skratt av det. *Full i skratt* Bye now.

[Update 11:47]
Alla tester jag gör på internet säger detsamma: Du har en vinterdepression.

[Update 12:44]
Jag är en happy camper! Vet ni, vet ni vad som hände, vet ni det? Picture this: Jag gick runt på min lunchrast och mådde allmänt dåligt, och var allmänt trött på mig själv och everything ’round me. Gick in på H&M för att trakassera närmaste person med hårfärgsfrågor (hon kunde ingenting om det, bummer) och sedan gick jag till McD och köpte morötter, en hamburgare och vatten (försöker vara nyttig, typ) all the while I tried to figure out how to break it to him. Sen gick jag up till the office, I marched up to his desk, (you should try marching up to someone’s desk sometime, it’s fun!) and I said, “Hey you, we need to talk!” Sort of. Way less aggressive.
Jag sa att jag lider av vinterdepression, att vi länge planerat resan men inte kan åka när skolan börjat, att jag måste åka i februari och att det krockar med min praktik. He was cool with it. Jag känner mig mest larvig för att jag var så himla seriös när jag berättade. Can’t wait to tell Elli!


Kommentarer
Postat av: Mandelina

Weey, då blir er resa av alltså. Kul!

Postat av: Mandelina

Btw så är Systrar i Jeans filmen jättemysig =)

2006-01-23 @ 15:30:45
Postat av: Callgirl

Ja så jevla yaaay :) Åh, happy happy!

2006-01-23 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback