Difficult

Här kommer antagligen alldeles för privata saker, men hela mitt liv har jag varit blyg och rädd för vad man kan och inte kan säga, så jag orkar inte tänka på det. Arvid ligger och  sover och jag behöver skriva av mig, och jag har inte min dagbok här. Det känns rätt okej just nu. Men det är antagligen för att jag har sovit med honom, och blivit omhållen hela natten. Hade jag gått hem och sovit ensam hade jag totalt brytit ihop. Med Cladam så var det ju lugnt den första dagen. Men sen på lördagen när jag vaknade ensam höll jag typ på att dö. Men Arvid är en annan person och vårat förhållande är inte som mitt&Cladams. Tror inte det kommer bli så. Även fast jag har svårt att acceptera så vill jag att alla ska veta. När vi kom hem ville jag att han skulle gå till sina föräldrar och berätta. Hans mamma blev ganska chockad, men hoppas att jag kommer vara här precis som förut. I will. Arvid sa att han hoppas att han kan träffa min släkt som förut, och det är klart. Han är ju fortfarande part of the family. Den här natten var otroligt konstig. Men vi grät inte hela tiden, för ibland satt vi och pratade jättelänge och skrattade och var precis som vanligt. Så jag tror det här kommer lösa sig. Vi vill ju båda att ingenting ska förändras, nästan ingenting. Förutom att vi antagligen inte kommer att bråka på samma sätt när vi inte är ihop. Vi kommer fortfarande sova tillsammans och träffas lika ofta. Antagligen kommer saker bara bli bättre mellan oss. Det känns som om jag varit med om alldeles för många break-ups. Men det kommer inte bli som med Calle, att han lovar att vara där för mig men sen bara försvinner. Och vår  vänskap kommer inte rinna ut i sanden som mellan mig och Cladam.
Det var en både sorglig och rolig natt. The weird thing though, is that we slept together. Men det var på equal terms. Probably not good, men det var inte som att vi glömde vad som hänt. Först var det tänkt som en sista gång, I mean, we owe it to sex. Men vi får se vad som händer. Men jag går inte och hoppas att vi ska bli tillsammans igen. Det var ju for the best, och om Arvid aldrig hade gjort slut så hade det aldrig hänt.

Min bricka till armbandet som Arvids mamma gjorde, den som det står A & C på har ju ramlat av, men hon ska göra en ny. Vi har ett silverarmband var med en sådan bricka på som Arvids mamma gjort. Jag fick mitt i 17-års present. Jag har inte använt mitt på länge på grund av brickan men när jag får den ska jag aldrig ta av mig det.

Det är, och kommer alltid att vara A & C. Idag ska vi köpa en kampfisk till Arvid! Den ska heta USB 2.0 :]
Vi hörs senare!
xoxo
It'll be alright.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback