Bad mood & stuff

Hmff. Sugiga dag. Fast på eftermiddagen var vi inne i lokalen som brunnit, jag har aldrig sett något liknande. Det var en jättestor lokal med massa rum och allt var totalförstört. Helt kolsvart. Efter ett tag mådde jag så dåligt av luften därinne att jag höll på att svimma. Kuk, har redan tröttnat som fan på praktikhelvetet. Så ska man åka bort en vecka och komma tillbaka till samma skit igen. Hade det varit veckan innan sportlovet hade man kommit hem till ett nytt kapitel. Till vårmånad nr.1 . Nu kommer man hem till mer vinter&praktikhelvete. Dö. Sisterhood var iaf satbra och kuuuuk måste springa och lämna den nu! #%&#@¤!!!!!

Kommentarer
Postat av: Plisch

Kommer den på dvd snart? Eller såg ni den på dvd? Jag ska iaf hyra den då :)

2006-01-25 @ 11:53:56
Postat av: cgirl

Yeah, det var DVD, och det var jätteroligt extramaterial!

2006-01-25 @ 19:43:12
Postat av: Plisch

Om man hyr DVD, får man med extramaterialet då? :) Jag har aldrig gjort det faktiskt, jag har bara video.

Postat av: Callgirl

Jag har alltid varit jättemycket emot dvd, och blev jättesur när mamma skaffade det. Men nu har jag börjat lära mig mer och mer, och det är kul med extramaterial. Jag tror att extramaterialet endast finns på dvd. Det är reklam för Gilmore Girls säsong 4-boxen i början, heeelt underbart!

2006-01-26 @ 16:05:09
Postat av: Callis

På Sisterhood of the Traveling Pants alltså :D

2006-01-26 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback