And the rabbit says, ‘How about that schnitzel!’

Haha, jag inser verkligen nu att en stor del av det som är kul med bloggandet är kommerntarerna. Det var ju inte lika kul innan man fick sina "bloggkompisar." Men alla är ju borta nuförtiden... :(

Jag har precis kommit till the office, det är soooft som fan just nu. Creepet är på möte, och alla andra är också borta. Jag ska jobba med dagboksgrejen och kolla ett portanslag, ändra lite som jag tycker det ska stå. Han ska typ vara borta till lunch, sen ska vi på möte. Jag behöver fan inte känna mig dum som inte gör någon nytta, it's not like they're paying me.

Hm... Hmm... Well... Hoppas iallafall att det gick bra för Mandelina med engelskagrejen och att det löser sig med gymnasievalet, och så hoppas jag att jag&xani&Plisch "går ihop" och drar upp aktiviteten i GG-forumet. Kiss and Tell you guys! :)
Ska göra mina uppgifter snart, först är det lite fave Gilmore Girls quotes.

Klassikern:
Lorelai: In fact, if you put oy and poodle together in the same sentence, you’d have a great new catch phrase, you know? Like, oy with the poodles already. So from now on, when the perfect circumstances arise, we will use our favorite new catch phrase.
Rory: Oy with the poodles already.
Lorelai: I’m telling you, it’s knocking ‘whatcha talking ‘bout, Willis?’ right out of first place.



Lorelai: So not only did you go to a cop-raided party but you started the raid?
Rory: Yes.
Lorelai: This fence is broken because of you, this crap is on the ground because of you.
Rory: What's your point?
Lorelai: [sings] Did you ever know that you're my hero?
Rory: Oh my God!
Lorelai: [sings] You're everything I would like to be. And I could fly higher than an eagle, 'cause you are the wind beneath my wings!

Hm, vet inga fler jag gillar at the moment. But one thing I do know is: aloof is another funny, funny word. That would ultimately make "Oy with the aloof poodles already", an even snappier catch phrase. Now, who's with me?

[Update 10:27]
Oh dayum, gick in på PPs playahead, och så börjar en MJ låt att spelas på grymt hög volym. Fifan vad pinsamt! Nu vet alla att jag göra andra saker än att jobba >_<

Kommentarer
Postat av: xani

Yes, we have to shake things up i forumet. Mkt plugg nu i slutet av veckan, men helgen... då jävlar. :)

Postat av: princessgirl

I'm with you! ^^ nu ska jag sympatiblogga ;)

2006-01-26 @ 10:12:45
Postat av: Callgirl

x: Yes, shake it up! Helgen låter bra. Då ska jag ta itu med allt sånt, sortera grejer på datorn m.m.

p: Aight, det är bra :D Ska läsa så fort du uppdaterat ;D

2006-01-26 @ 10:30:10
Postat av: Plisch

Haha, gud vad jag diggar att du bloggar så mkt Callis. Back in business. Och HAHA på att alla hörde låten på sidan :D
Jag har inte så mkt tillgång till datorn i vekcan, men nästa vecka kommer jag nörda som sören. Kram!

2006-01-26 @ 14:55:35
URL: http://plisch.blogg.se
Postat av: Mandelina

Ja, du vet ju hur det gick :/ Men tack för omtanken callis!

2006-01-26 @ 16:20:44
URL: http://mandelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback