16:32

Nejmen, skitsamma. Om jag vill blogga mycket så gör jag det. Right? Nu på eftermiddagen var vi på möte i en jättemysig lokal i Årsta, med några jättesöta pensionärer som satt i någon styrelse. Dom hade bakat semlor och allt. Ja, dom var faktiskt söta. Normalt säger jag aldrig det om pensionärer. Själva tanken på söta gamla männsikor är läskig. Men Anna, hon tycker det är gulligt med pensionärer som har sex & fortfarande älskar varandra. Att det inte bara är ungdomar som är det.
Då är min fråga: Någon som tycker att tonåringar som har sex är gulliga?

Avslutningsvis om praktiken så jag slipper nämna det på några dagar: Jag ska inte tillbaka till kontoret förrän på onsdag. Tills dess ska jag ha fixat en kolumn till ett nyhetsbrev och en debattartikel som ska skickas in till Stockholm City. Läskigt värre. Han hävdar att folk vill veta vad 18-åriga tjejer tycker. Jag har fan inget att säga. Jag är inte politiskt insatt. Eller insatt i något överhuvudtaget. Now, om jag typ skulle debattera om varför Gilmore Girls äger alla andra serier i världen, då skulle det vara en annan historia... Aldrig att jag skulle få en artikel publicerad i en dagstidning. Och hypotetiskt, om den skulle bli det, då skulle för fan folk skicka in insändare och säga att jag borde dö och sånt. :|




Läste nyss detta i Marrying Buddha:
We stood by the side of the road beckoning to what seemed like every car. And then, with a whoosh, just like a scene from a movie, a black Mercedes-Benz came to an abrupt halt in front of us. The glass car-windows slid down to reveal a charming, smiling face. 'Get in, kid!''. He opened the door for the two dumbstruck women on the side of the road. 'Hurry up.'  A man who always wore black Armani suits in a black Mercedes-Benz limo, who was more handsome than George Clooney... a man who always appeared when and where you least expected him to.

Carrie & Mr. Big, någon?
And besides, that's some pretty bad writing.

Hur mycket utrymme har ni folk kvar förresten? Jag har använt 40% av mitt utrymme.

[17:11]
Okej, sista nu, I swear.
Vad är detta? Finner F&K mycket hostile just nu, I'm sure I didn't have it coming. Very sure.
Och K, sluta vara så paranoid hela tiden. Besides, if you treat your friends like you do, you're bound to lose them. Surprised att du inte gjort det än egentligen.


Kommentarer
Postat av: skateboard V

"Ey, hur gjorde du det där? Skrev med rubrik-stilen där nertill? =0"
svar: jag kopierade Emmas överskrift (för lat att skriva 3ord :P) och då fortsatte orden vara i samma teckensnitt. stört men coolt :P

ps. jag har använt 26%.

2006-01-26 @ 17:48:42
Postat av: Callgirl

Fanrå, jag har provat det massa gånger men det funkar aldrig =(

2006-01-26 @ 18:14:44
Postat av: xani

32% här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback