Tjaaaa!

Hoho, sitter på internetcafè på Playa Del Inglès, Elli och jag åkte buss hit för någon timme sen. Vi bor i Puerto Rico. Dåligt väder my ass, det e sjukt soligt och varmt, uppemot 28 grader, och det är så himla vackert här. Can you say vill inte åka hem? Har massa mer pengar än vi trodde, så idag ska vi spendera. Tyvärr dricker man alldeles för mycket, vi träffade 3 norskar som bjöd på oändligt med sprit och jag spydde ner hela toan i två timmar a la fjortis style. Tyvärr har man lite ångest över gårdagen men... I'll get over it... Allt jag kan säga är att jag från och med nu hatar norrmän. Haha. Var tvungen att skriva något om det. Men förutom det är allt så underbart grymt. Ska maila Arvid nu tror jag! Kanske skriver mer sen om jag springer på en dator. TJARå! Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback