Skivsamlingen

Har lagt ut min skivsamling nu, skivor man är mer eller mindre stolt över.
Glöm inte att det är två sidor!
Here you
go. Puss!


So sin-surr 00:58.
Hm, lite uppdateringssvammel. Sov hos Elli inatt, kewl kewl. Vi sms:ade MTV's X rated name match-grej. Först hon och Kareem (72 %) och sen jag och Adam - 76 %. Niiice. Heh. Äsch, som Elli sa: alla skiljer sig ju typ. Lagom innan studenten, tack? He's just so hot. Idag sov vi till halv två, sen var jag hemma ett tag, sen åkte vi till stan och träffade Ellis syrrasis Anna. Vi åt på BK och sen kollade vi jeans till klockan 19. Jag och Elli drog hem till mig och såg GG & DH, sen beerade vi lite. Fan vad mycket junk jag har ätit idag. Jaja, imorgon ska vi shoppa lite. Nu ska jag skriva lite om resan i min diary, har inte kommit längre än när vi gick av planet. Sen ska jag kolla SATC. Jag kom på idag hur jävla många Jay-Z album jag har, så jag ska verkligen lyssna på dom nu. Är sjukt sugen på the Black Album.

jesus, I ain't tryin to be facetious, but
"vengeance is mine" said the lord,
you said it better than all

Btw,
I ain't full o' shit when I b sayin diz: We a goin to Su-pain. There ain't nothing to lose. Jag är inte rädd att ta lån. Så, antingen Teneriffa, Barcelona, eller helst: both. Man kan typ blanda. Tjocknice att först bo i värmen på T-rif ett tag, och sedan när man kan språket lite bättre, bo i Barcelona och leva ett mer "riktigt" liv ett halvår. Låter rätt schysst eller hur? Inget får stå i vägen nu! Då blire fo'fo'-slaughter. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Plisch

Yaaay ska läsa nu :D

Postat av: princessgirl

haha såndär har jag också!! :D

2006-02-28 @ 16:38:55
URL: http://princessgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback