Reality has no place in our world

Har efter ett himla massa googlande läst om många många andra som tror att Umlauts är in reference to the whole wet t-shirt incident.
Conclusion: Digger är dirrty!

Grab your brush and grab your rollers
All you kids and all you...bowlers
We're going paintin' today!

Har sjungit på den i flera dagar nu. ^^
Förövrigt älskar jag min nystartade "t-shirt slogans"-tråd på access. Om jag har tid idag ska jag starta lite nya trådar, bestämma vilka som ska vara sticky, och göra en recapstråd så det slipper komma 10 nya "Vad hände i senaste avsnittet?"-trådar varje vecka.

Jag måste trycka en Gilmore Girls tröja. Helst med endast ett quote och inga bilder. Men hur gör man det? Någon som vet något om tröjtryckning?


Kommentarer
Postat av: Mandelina

Man kan ju beställa tröjor från sådana företag. Sedan kan man göra det på arkitektkopia.
Och så kan man göra det själv, med grejs från panduro hobby!

Postat av: callgirl

hur menar du sådana företag? du menar såna som har hand om tröjtryckning?

2006-02-01 @ 15:34:56
Postat av: Mandelina

Nej, alltså det finns företag som gör endast tryck som sådana som vi (haha) beställer. När man kanske ska beställa 1-2 tröjor. =)
Det finns internet-sidor som man kan beställa ifrån också. Sök typ på "t-shirt tryck" eller något. Kommer tyvärr inte ihåg vad de där sidorna heter :/ :p

2006-02-01 @ 15:48:22
Postat av: Sofia

Det finns en kedja som heter Way också. Där säljer dom alla möjliga kläder som funkar att trycka på (typ collegetröjor, tshirts, mjukisar) och sen köper man bokstäver att trycka där också så får man hjälp med att göra det på plats. I stockholm vet jag att dom har butik i västermalmsgallerian och i täby centrum, men det finns säkert på fler ställen!

2006-02-01 @ 16:18:05
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: callgirl

Oh, tack så mycket för tipsen! Ska kolla närmare på det snarast.

2006-02-02 @ 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback