Lite snabbt, sådär

Hey, jag kanske åker till Malta i ett år i höst. Eller halvår. Efter studenten, I am out of here. Kanske inte på en gång, men i höst iallafall. Måste borta a couple of months. Malta verkar nice! Hm, Petra ska bli au pair i New York. Läskigt.

Praoen var okej, vi var hos några tanter och åt massa kakor och drack läsk. Dom hade lite klagomål som dom pratade med creepet om, men jag behöver ju bara sitta där. Varför kallar alla äldre damer en för "flicka lilla"? Börjar komma bättre överens med creepet nu, släppte till och med loss lite idag och sjöng med i alla Cornelis-låtar han spelade (han sjunger alltid i bilen). Haha, satt och läste Fredag och så sneglade han på vad jag läste, och såg den röda väskan på shoppingsidorna och sa "Nämen, en sån där har ju du, är du sån där trendig!" Haha, det var så fult.

I övrigt så ska vi nog ut ikväll, Elli och jag vill det iaf, ska ringa Anna och Madde och höra. Men om vi ska ut så blir det inte Hirschen eller Viper Room. That's fo' sho'. Vi tänkte prova Mango Bar, där ska vi ha vår studentskiva. Blir en Arvid-fri helg. Är nog lika bra.

Nu ska jag: Make:a phonecalls, fixa booze ^^, tvätta håret.

Och lyssna på massa Feist och Belle and Sebastian för att bli på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback