hoho

Jag vaknade nu! Jag förstår inte hur det hände. Haha, sa jag hur det blev med pluggandet i onsdags förresten? Skulle vara uppe hela natten, pluggade till 2 och blev jättetrött, sen sov jag till 10. Jobbigt värre. Hur ska jag göra med japanskan egentligen?

Idag ska jag:
maila gympalärar-Anna
maila mediekom.-Madde
öva kanji
se något GG-avsnitt
Fast om Arvid bestämmer sig för att han har tid att ses rubbas hela schemat... Jobbigt.

Men first, first ladies and gentlemen, ska jag äta en massa lasagne.
Förövrigt:
- När jag hör Pump It med Black Eyed Peas så känns det verkligen som jag ligger på stranden i Bulgarien. Alltså, verkligen. Det är lite läskigt. Lyssnade på den oavbrutet då. Glad att den äntligen "kommit ut till allmänheten."
- Onsdagsresan vägrar att gå ner i pris... bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback