hey hey hello, mary lou

Pirrigt värre. Har minst 20 saker kvar på min att-göra-lista. Ska inte gå härifrån förrän klockan 15. Igår var det mysigt, var med Arvid på kvällen och pussades och kramades en massa och sånt. Det är knepigt det här, som att sluta äta godis. Äsch, skitsamma. Nu skiter jag i alla som tycker att vi inte borde ses. Jobbigt att gå upp imorse, sov nog 6 timmar inatt. Imorgon kommer jag att gå upp vid 5, men jag antar att jag kan sova på planet. Vi kommer att komma fram vid 14. Vi åker hem den 15: e och ska komma till Arlanda vid 22:00. Arvid ska sova hos mig och sedan följa med till flygbussen. Förstår inte riktigt varför, eftersom det är klockan halv sju typ. Men han vill verkligen. Hm, för första gången på mycket länge kan jag inte komma på vad mer jag ska skriva. Well, hitcha later tonight I guess! Hm. Vad konstigt det blev med hitcha. Hehe, menade det som i ’hit ya’ i alla fall. Buhbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback