Here comes the sun

Okej, jag trodde att jag hade klarat mig undan den värsta lyssna-på-gran-canaria-musiken-smärtan. Har kunnat lyssna på både Hide and Seek och Hallelujah (!!) utan att ta till lipen. Men inte Here Comes the Sun, minsann. Fick tårar i ögonen som fan och var tvungen att gå till toan. Jag ÄLSKAR Puerto Rico, jag älskar Gran Canaria, och jag älskar min bästis Elli. Har du inte träffat henne så tycker jag synd om dig, för hon är den grymmaste personen jag nånsin träffat, och nånsin kommer träffa. Haha, vad ska jag med andra kompisar till? Ingen kan mäta sig... Inte konstigt att jag har så få riktiga kompisar. Vi lever på minnena så länge darl, sen skapar vi nya, lika grymma. Ser fram emot det som kommer. Finally! :]
"You couldn't handle these two..." Åh, Ed var hot.

123.
1 - Jag är så jävla avis på Nataschas blogg. Den är skitsnygg. Natascha, nu fåru förklara. Hur haxxade du det utan att betala? Var det nån som fixade åt dig - gratis?

2 - Madonnas stön i Erotica är bara för läskiga.

3 - På något sätt kom jag in på gang bang på wikipedia och sitter och läser om Gang banging in the Roman Empire. Bizarro.

Really, snow? I don't think so. Be gone by friday.

15:32
Tokmodebloggartjejerna. Vad gjorde dom innan?

Kommentarer
Postat av: Natasha

Tack så mkt !
Jag bad en tjej om hennes kodmall, det är enkelt. Gå in på Design i dina blogg inställningar. Sen 'Redigera Stillmall' Där kan man lägga in kodmallen. Jag suddade bara ut det som stod innan och klistra in hennes kodmall. Så baam där var min blogg.

Postat av: Natasha

Så om du vill ha min? Fast en annan färg så säg till bara. jag kan skicka min kodmall till dig på Access typ. Och ändrafärg... om du inte kandvs. Peeys!

2006-02-22 @ 18:23:27
URL: http://glittrar.blogg.se
Postat av: Callgirl

Oj, det vore jätteschysst. Fast om du inte vill så är det lugnt, förstår om du inte vill att min ska vara lik din, även fast det är annan färg. Men om du vill skulle jag bli skitglad! Omg vad snäll du är. Jag hade ingen aning om att man kunde göra så... =0 !

2006-02-22 @ 18:29:23
Postat av: Edvin

Jag och Amanda har en egen header, fast vi måste jue ta mig faen fixa får nya blogg

2006-02-22 @ 20:54:05
URL: http://www.eddieboy.blogg.se
Postat av: Callgirl

header?

2006-02-22 @ 22:07:02
Postat av: Elli

Wow, that's sweet. But I don't want a 3...anyway. Love you 2 doll!

2006-02-22 @ 23:12:25
Postat av: Callgirl

HAHA. Inte ens på toaletten? Jag menar det brukar ju funka på dig =D

2006-02-23 @ 10:16:24
Postat av: Elli

äh, go back to whore island!

2006-02-24 @ 19:55:44
Postat av: Callgirl

And you're the one to talk?

2006-02-24 @ 20:05:47
Postat av: Callgirl

You go back to.... Slutville.

2006-02-24 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback