Helgen som varit, med mera.

Oj, vilket långt inlägg det blir nu. Jag har fyllt i lite såna där saker, hade ganska tråkigt. Men men. Herregud, vad ska jag göra? Min mamma har köpt en hemskt ful tröja till mig som jag bara dör om jag måste använda! Det är typ ett linne som sitter ihop med en bolero, det är så sjukt fult. Typ wicca möter tant möter gardin. My Gosh, I wanna cry. Jag måste ju använda den! :S
Jag har varit med Elli hela helgen, hon sov här två nätter i rad. Det har varit askul. Igår såg vi Veronica Mars-maratonet. Hade verkligen tänkt följa det från början, men missade första avsnittet. Holy crap. Det är fan bättre än OC. I LOVE! We Used to be Friends passar ju utmärkt som themesong. Jag har faktiskt sett the Dandy Warhols live, dom var förband till David Bowie. Hade aldrig hört dom då, men tyckte dom var bra. Shpännande. Förövrigt är jag jävligt sugen på mat, och längtar till OC-avsnittet som Nikki Reed är med i. Nu ska jag äta något. Btw,
Amanda Seyfried är heeet! Bye!


(fick båda listorna av Viktoria)
Del 1:
Igår: Sov jag och Elli till 15:30, sen åt vi sjukt mycket skräpmat, chillade, pratade om språkresa och såg Veronica Mars-maratonet.
Idag: Har jag vaknat, duschat, varit ute en snabbis med Elli, och ikväll kanske vi ska träffa Maddster.
Imorgon: Blir det nog projektarbete/språkreseplanerande.
I övermorgon: Säkert samma.
Dagens musik: Puertorico-tonight radion och M.I.A.
Dagens klädsel: Min at the moment-favorit-kjol, knästrumpor, linne, undies.
Rekommendera en låt: Pull up the people - M.I.A.
På tv: Vadå, just nu? Det där OS.
Vad vill du göra just nu? Oj. Är på sådär konstigt humör när man inte vet någonting.
Vad har du ätit idag? Mackor + coke.
Brukar du äta frukost? Nej, aldrig.
Vad gör du om helgerna? Sover/träffar peeps/festar/annat
Brukar du bädda sängen? Ja. Fast har lagt av med överkast.
Hur många timmar sover du per natt? Här och häpna - det är olika varje natt.
Föredrar du att vara singel? Just nu känns det rätt.
Är du singel? Jo, nybliven.
Är du nöjd med dig själv? Just nu är jag lite trött på mig själv.
Hur mår du just nu? Jag har skavsår på armen och är lite kissnödig.
Senaste program du såg på: Veronica Mars.
Vad var det senaste du sa? I got the beats to make it bang. Men det var mer sång än prat.
Hur ofta tvättar du ansiktet? Varje morgon och kväll preferably.
Vem vet mest om dig? Elli.
Vad behöver du just nu? Hm. En tandborste. Jag har borstat tänderna 3 gånger idag men det känns som att sockret sitter kvar.

Del 2:
Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg? Hm. Min favorit är nog ändå Hvad men et me rissi (Elli som försöker skriva på en norsk mobil) och sen gillar jag Haha nu hade ja sex..haha han va bara 88..puss  från Anna. Good memories.
Vilken är din sämsta dag? Söndagar.
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? Brorsan tror jag.
Är du kär? I Puerto Rico är jag kär.
Vilka var du senast ute med? Elli, Sara, och Sofie.
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? Gammal och bitter ffs!
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? Jag tycker det är imponerande när folk inte pratar om sina bilar.

Del 3:
Bästa citat du hört: "Arå... Fick halva Robins öl" kommer ju alltid att vara en klassiker.
Kött eller bananer: Kött.
Beundrar inte: Magnus Uggla.
Jultomten eller påskharen: Påskharen.
Favoritland: Tja, är ju inte särskilt berest. Spanien?
Snyggaste stjärnan: Tom Felton I guess. Är inte så hot på några kändisar atm.
Emmaboda eller Arvika: Hehe, vet inte skillnaden på dom där.
Rock eller pop: Det är väldigt olika. Pop just nu.
Tror du på någonting högre: Ibland gör jag det. Men inte på Gud.
Vänster eller högerhänt: One left, one right, that's how I organize them.
Upp eller ned: Ner.
Estetisk eller matematisk: Böh, matematisk isf. Men inget stämmer på mig.
Vänner eller pojk/flickvän: Vänner!

A is for age: Ganska nyss fyllda 18
B is for booze of choice: Någon vodkadrink.
C is for career: Richassbitch
D is for your dad's name: Jan-Erik
E is for essential items to bring to a party: Lipgloss. Booze.
F is for favourite song at the moment: Igen, Pull up the people med M.I.A.
G is for favourite game: Tetris?
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: I'ma play you like an instrument biatch. Jag är tyvärr omusikalisk.
J is for jam or jelly you like: Hallon alla gånger.
K is for kids: Someday. Bara dom inte skrattar lika läskigt som bebisarna i filmen Vic länkade.
L is for living arrangements: Med mamma och hennes boyfriend.
M is for mother's name: Inger
N is for name of your crush: GC.
O is for overnight hospital stays: Du vet den där gången jag föddes.
P is for phobias: Ost. Jag klarar inte ost.
Q is for quotes you like:  För att variera mig lite: I'ma stick my whole fist up your ass.
R is for relationship that lasted the longest: 1 år och 7 månader med Arvid.
S is for style: The fierce style.
T is for time you wake up: Idag var det till exempel klockan 11:16.
U is for underwear: Jag har typ alltid bikiniöverdel på mig har jag kommit på :D
V is for vegetables you love: Gurka.
W is for weekend plans: Nästa helg? Oscarsgalan.
X is for x-rays you've had: Tänder och fot.
Y is for yummy food you make: Kyckling i portvinsås.
Z is for zodiac sign: I'm a Capricorn-gal myself.
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Den som vill.
Ä är för älsklingstrend: Marint är fint.
Ö är för en önskan just nu: Att Malta/Spanien verkligen blir av.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Ooh, vilka heavy listor :) Förstår inte hur du orkar fylla i dom. Kul att du också gillar VM. :D

Postat av: callis

Hehe jag tycker det är jättekul att fylla i :D Yes VM äger verkligen!

2006-02-26 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback