good luck

Tänk på mig på onsdag klockan 09:25, för då lyfter vårat plan till Gran Canaria, Spanien. Vi köpte den idag på Apollo och allt gick på 3100. (Biljetter, dusch&wc-garanti, transfer.) Imorgon har jag typ en miljon saker att fixa. Prata med Adam, växla pengar, hämta CSN, packa (om jag inte hinner klart idag) och bööö massa andra saker.

But still, being spontaneous rocks. Fast vädret suger ju, kommer nästan regna varje dag. Men vafan, ett annat land, 20 grader, och massa annat. Lite sol får vi ju ffs.
Btw, jag satte ihop en hel ikea-datastol idag all by myself. Ojoj.


Kommentarer
Postat av: xani

Åh, gissa vem som är avis. Hoppas du får roligt, och att du lämnar skiten hemma, if you know what i mean. Billigt värre var det ju också! Vilket resebolag?

Postat av: Plisch

Underbart Callis, jag hoppas att du får det jättetrevligt, och varmt, och massa sol. Väderprognoser är inte att lita på :P

2006-02-06 @ 17:56:36
URL: http://plisch.blogg.se
Postat av: Callis

Aw, you guys. Jag hoppas också det ska bli skitkul. Det är med Apollo. Hoppas också att vädret blir bättre än dom säger! Kraam.

2006-02-07 @ 12:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback