Fredag den 24:e febaruari -06 kl. 20:23

Ett hederligt gammalt dagboksinlägg då. Läget känns okej. Sista dagen på praktiken idag, och nu en veckas lov. Känns inte lite skönt. Idag tappade jag mitt SL-kort två gånger, men det är säkert i plånboken nu. Förövrigt så ska jag och Elli gå ut idag. Som xani säger, low expectations is the shit. Vi ska träffa Sara och Sofie. Hehe, vi känner typ inte ens dom. Inga killar idag, har aldrig varit ute med endast tjejer förut. (i Sverige.) Sara är helpepp för att vi är 4 singlar. Oj, borde nog ringa Madde och Anna. Fast dom ska väl ligga och hångla med sina pojkvänner som vanligt. Men men, på det hela rätt nöjd just nu. Nu ska jag göra lite phonecalls, sen locka håret, sen kommer väl Elli hit och då ska jag blanda drinkar. Är jävligt pepp på att höra vad Natascha ska göra i Kärrtorp, världens bästa förort ikväll?

Kommentarer
Postat av: xani

Var det trevligt igår?

Postat av: Callgirl

jorå, det vare :D

2006-02-26 @ 13:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback