Fighter, nice nice fighter.

Är inne och kollar min mail och lite sånt. Elli kommer hit snart. Haha, man kan ju nästan tro att vi är ihop. Längesen vi träffades så här ofta. Jag glömde att nämna förut att jag har blivit jättehes. Har hostat så mycket. Igår när jag vaknade fick jag typ inte fram ett knyst. Ibland får jag bara fram lite pip. Jag drar mig för att ringa till folk eller svara i telefonen. Jag låter verkligen mongo. Hoppas jag får min röst tillbaka snart! Hm, någonting säger mig att Madde inte kommer orka ses, utan ska spela World of Warcraft med Micke. Aight, det var väl typ allt för tillfället. Ser så mycket fram emot Veronica Mars på torsdag. Ser inte fram emot ungdomsmottagningen. :| Min katt gillar också M.I.A. Nu ska jag fixa håret. Nästa måndag ska jag till Sunkigt med brushan och Elli och hans tjejkompisar. Tror det blir kewl!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Plisch

Oh. Jag är hes en gång / år. Jag tycker faktiskt det är ganska roligt, haha. Inte när man inte alls kan prata, men när man låter sådär konstigt är kul :P

Postat av: xani

Det är roligt att vara hes, men inte att ha ont i halsen. Sist jag hade det hamnade jag på sjukhus. Så jag blir skitskraj så fort jag känner nått i halsen!

(Jag längtar med till VM på torsdag!)

2006-02-27 @ 10:46:19
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: Callis

Jag tycker också det är kul att vara hes, men det var bara sådär störande hest. Men idag blev hesheten mycket snyggare, nu önskar jag faktiskt att den stannar ett tag!

2006-02-27 @ 20:11:28
Postat av: Natasha

I haven't been "hes" in awhile...men på mig låter det bara sjukt. Alla erbjuder Vicks typ 24/7. Not cool, haha...

2006-02-28 @ 18:20:43
URL: http://glittrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback