Digger! Umlauts!

Jag har länge funderat över den gången Jason Stiles kallar Lorelai för Umlauts, men jag har inte förrän nu tagit mig tid för att försöka ta reda på varför. Detta har jag kommit fram till: Lorelai och Jason pratar som bekant om när dom var på camp tillsammans som tonåringar, och Lorelai ramlade i vattnet med bara en t-shirt utan bh. Lorelai kallar Jason för Digger och in the heat of the moment svarar han med Umlauts! Umlaut är tyska för typ "förändrat ljud". Ett umlaut O till exempel är alltså ett O med 2 prickar över - ett Ö.
Så jag tror att alla kan räkna ut varför Lorelai får smeknamnet "Umlauts" efter att hon till alla killars satisfaction kommit upp på land i sin dyngsura gröna t-shirt utan bh under. ^^
Har jag gjort någon nytta eller hade alla fattat det här för längesedan? Oh well, skönt att ta reda på lite saker själv ibland.

Förövrigt det bästa jag läst idag:

Undulations of flesh, soft, inviting -
Curves like the Saharan dunes -
Shapely, comely, fleshy, lovely -
Heart stops. Eyes bulge. Knees buckle.
Lorelai's ass makes a fool of us all.


Kommentarer
Postat av: Plisch

Vilken analys, haha. Jag har ingen aning, men det kanske makes sense..

Postat av: princessgirl

hehe ja det kan man fatta ^^grymt kul

2006-02-01 @ 17:02:42
Postat av: callgirl

haha ja man vet ju aldrig, men det verkar onekligen så ^^

2006-02-02 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback