dayum!

det var som fan. music news: (visste nån?) Imogen Heap är ju tydligen sångerskan i Frou Frou! Let Go är ju en av världens bästa låtar. So is Hide and Seek. Dang, då kanske man ska ta och lyssna mer på henne. lixx de 2 låtar man hört är asgrymma... I'm intrigued.

F...!  Klockan tre ska vi vara i Rawgsved igen. Klockan tre borde jag ffs få gå hem. Vet inte vad vi ska göra... Ohh I hate this. Men bara 4 dagar kvar, + resten av idag. Sen lov, sen skola. Vår! Hot dayum. Har sms:at en massa med Jeanette nu. (inte access-Jeanette.) She's really sweet. Dom vill att jag ska komma till Norge i sommar :] I don't know about that... Eenyways, I like her. I'm glad we're good. Well, more than good apparently. She says she loves me. Freaky... Hon kan inte ha så många kompisar, eller? Det här är en jäfligt skum situation. Ser fram emot att sluta, och träffa Elli kväll. Vi träffade Jonis igår, och Elli skulle få sin Chanel-present, och hon fick välja mellan 2 necessärer och jag fick den andra. :] En röd Chanel necessär med Chanel no. 5, Chanel Allure, och ett nagellack (också Chanel, dårå.)
Sweet!
ansiktsservetter by the way. är inte det ett jätteobehagligt ord? jag får jätteotrevliga associationer. kan man inte bara kalla det servetter? :/ ew.
här sitter jag och läser transcript till OC-avsnittet the Shape of Things to Come. Inte riktigt the same, men funkar ändå.

See ya, wouldn't wanna be ya!

Hm.. I'm keepin em comin. Sorgligt att sluta som moderator :'( Och skönt. Jag har världens mensvärk. Ohh, it hurts. God-dayum-it.
Note to self: Yumi, Scene in a mall.

[17:21]
No. No-no. NOOO! Gör inte såhär mot mig! :'( Adam har svarat på mitt mail nu, vilket jag hoppades att han inte skulle göra förrän jag sökt upp honom eftersom det stod att jag absolut skulle komma på lektionen. OCH SÅ SVARAR HAN MED JAPANSKA TECKEN! Inte fan kan hotmail ta dom tecknena! Här är hans mail:

ƒZƒVƒŠƒA‚³‚ñ
‚±‚Ì ‚ ‚¢‚¾‚Í ƒZƒVƒŠƒA‚³‚ñ‚ª ‚«‚Ü‚¹‚ñ ‚Å‚µ‚½‚Ë ‚Ç‚¤‚µ‚Ä ‚Å‚·‚©   ƒeƒXƒg‚ª ‚Ü‚Á
‚Ä ‚¢‚Ü‚·‚æ ‚±‚ñ‚µ‚イ‚Í    ‚É‚à    ‚É‚à ‚¶‚ガ‚傤‚ª ‚ ‚è‚Ü‚·‚ª  ‚¹‚©‚¢‚Ì ‚¿‚ã
‚¤‚µ‚ñ‚Å ‚ ‚¢‚ð ‚³‚¯‚Ô ‚Æ ‚¢‚¤ ‚¦‚¢‚ª‚ð ‚Ý‚Ü‚·
‚Å‚Í ‚Ü‚½
ƒAƒ_ƒ€  ‚æ‚è

No kidding?

Kommentarer
Postat av: Plisch

Haha! Herregud, vilket mejl.

Postat av: Callgirl

Ja haha visst ere fult

2006-02-21 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback