Can I get your number

Okej, kanske ska skriva lite. Hm, det här är så jävla the end of an era. Jag och Arvid har bestämt att vi ska vara 100 procent kompisar, endast. Jag ska säga upp mitt moderatorskap på access och ge över till Tove. Och nu gäller det att söka sommarjobb och sen kolla efter Spanska-kurser. Jag och Elli har bestämt oss. I höst vill vi åka till Spanien i något år och plugga spanska/nåt annat.

balkong

Det gör så jävla ont att min bror mår dåligt. Dom fick ta honom till akuten inatt. Han gjorde någonting väldigt dumt... Clearly a cry for help. Vi ska prata med honom imorgon. Det kanske kommer kännas konstigt att dra härifrån, från pappa och Adde, och sen vet man ju inte hur länge man har kvar sina morföräldrar.. Men jag måste göra det här. I owe it to myself. Elli och jag funkar ihop. Vi kommer kunna bo tillsammans.
Jag känner fortfarande inte riktigt för att prata om resan. Det kommer nog. Ska skriva i min dagbok först. Jag tänkte skriva där, men jag gjorde det aldrig. Ska skriva så fort som möjligt så jag inte glömmer något. Har sms:at lite med honom, men har inte pratat med henne alls. Ska skaffa hennes nummer, vill prata med henne själv. Arvid retar mig som fan för det som hände, men det är ganska kul egentligen. Jag är så jävla glad att jag inte var här på alla hjärtans dag. Jag och Elli köpte värsta drinkarna till varandra. ♥ Var kul senare på natten också ^^. Åh vad jag saknar att vara ute till 7 på morronen. Allt stänger ju 3 här. Det är ju då partyt börjar i GC :) Haha feck, jag har använt 100 % av mitt bloggutrymme. What to do?!

Kommentarer
Postat av: Natascha

Jag förstår varför du säger upp... Access ska inte vara en börda liksom.

100 % av bloggutrymme dang girl. Nåt måste raderas... :)

Postat av: Edvin

Jag vet också hur du känner dig Callie, med access.. jag går igenom det smått men jag klarar mig. Jag måste faen ta och kontakta Gran Canaria snubbarna igen så att dom ringer igen. I really want that job.. or do i?

2006-02-18 @ 19:38:22
URL: http://www.eddieboy.blogg.se
Postat av: Plisch

OMG 100%, måste vara alla bilder? Jobbigt med din bror :(

2006-02-18 @ 22:47:31
URL: http://plisch.blogg.se
Postat av: Callis

Natascha: Amen precis så. Vill vara där för att jag känner för det, inte för att jag måste lixx.

Edvin: Kontakta dom så fort som möjligt ffs! Jag är så jävla avis på dig.

Plisch: Jo dom där jäkla bilderna tog upp allt :S :/

2006-02-19 @ 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback