Blah

Jag är på rätt dåligt humör, allt känns rätt blah, försöker vara snäll mot mamma men det är verkligen inte lätt ibland... är allmänt irriterad... känns lagom kul att tänka på hösten också... Vet inte om jag ska följa med Elli till Malta och plugga engelska eller inte, måste typ bestämma mig snart.. Måste ta lån på 59 000 minst, men vafan, det kostar ju att plugga i Sverige också... What to do, what to do. Måste läsa lite om det där. Vill ha godis! Ikväll ska jag bara ta't lugnt & sånt.


Kör på Cicci ett tag nu. Msn också. Trött på Callgirl. Det känns fjantigt.

Kommentarer
Postat av: princessgirl

wei jag äter godis nu :D
äh callgirl är coolt ju

2006-02-02 @ 18:52:13
Postat av: Plisch

Whoa, ovant med Cicci, haha.

Postat av: callis

jo visst är det ovant =P

2006-02-03 @ 16:25:51
Postat av: Plisch

Haha, fast de tlär väl inte vara det för dig :P

2006-02-03 @ 17:07:03
URL: http://plisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback