Bah

Hmfff. Lagom kul att vakna i sitt bombnedslag till rum och med mascara i hela fejjan, och världens hufvudvärk. Jag tror det är dags att ringa Elli och säga att det är köpa bakismat-time.
Det var kul igår ibland, iallafall när vi var hemma hos mig (Jag Anna Elli). Anna kanske hänger på till Malta! Sweet.

Ska handla lite inför resan idag. Vi tänkte köpa lipgloss, och jag ska köpa en bikini. Iallafall en överdel. Vi satsar på onsdag nu, fast det ska typ regna hela nästa vecka... We'll see.

Hmm. Gick in på en tjejs i min parallell-klass playahead, en sån som man verkligen inte gillar, och hon hade massa Gilmore Girls bilder. Fuck you. Vet inte varför jag blir så irriterad. Iddi.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Nej men jag fattar. Jag vet som tur bara folk jag gillar som gillar GG.

Postat av: Edvin

Hon kanske ser upp till dig och därför så la hon in en massa GG saker för att få din uppmärksamhet.........

Or maybe she just likes the show

2006-02-04 @ 13:39:34
URL: http://eddieboy.blogg.se
Postat av: callis

Blir så irriterad. Inga jag gillar gillar GG ^^ Förutom Elli...

2006-02-04 @ 21:09:00
Postat av: Edvin

You forgot about me = (

2006-02-04 @ 21:38:21
URL: http://eddieboy.blogg.se
Postat av: Callgirl

H to the uh?

2006-02-04 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback