13

Good afternoon ya'll.

Jag anstränger mig verkligen inte... 1 down, 3 ½ to go. Skiter i praktiken, och skiter i mitt omdöme. Ska bli så skönt med lov och skola efter. Jag är hungrig, tog inte med mig lunch eller pengar och åt ingen frukost. Dumt. Blir ju inte bättre av att läsa om Toves risotto heller. :/

Mycket jobbigt med skolan egentligen, har ju kvar gamla ig:n och så. Men får tänka på det positiva. Betygen låg och väntade när jag kom hem från Spanien. Jag fick mvg i filmkunskap trots allt, det är jag riktigt glad över. Man skulle visa en scen från en bra film och säga varför den är bra för att kunna få mvg, men jag pallade inte. Hatar att prata inför klassen. Men fick ändå :) Kanske totalt värdelöst i framtiden, precis som japanskan, men det är roligare att få bra i sånt här.
Jag och Elli hyrde Tretton i lördags, blev så sugen efter att xani skrev om den. Är och kommer nog alltid att vara en av mina favoriter. Ska till och med leta fram filmaffischen och sätta upp igen. Puss!

[14:51]
Måste få ur mig lite grejer jag har tänkt på: First of all vill jag tacka xani för the lovely news, att Oscarsgalan kommer på kanal 5. Känns väldigtväldigt konstigt, men skitsamma. Fortfarande Oscarsgalan liksom. Åh, ska köpa massa goda grejer och sedan ha en fab night med Elli. Perfekt avslutning på lovet. Sen så är jag officiellt i music-mode igen! Sugen på en massa nytt. Tips någon? Nu har jag börjat längta otroligt mycket till årets bästa högtid: påsk. Känns konstigt att tänka så, vill liksom fortsätta vara i Spanien-mode, men kanske lika bra att tänka på lite annat också. Snart ska jag insert:a en vårig bild! När jag kommer hem. Efter att jag ätit. Skulle få sluta tidigare idag.


Kommentarer
Postat av: xani

Axwell feat. Steve Edwards - Watch the sunrise. Dunka dunka när den är som bäst. SOMMAR!

Postat av: Callgirl

Oho, I definitely will check out!

2006-02-21 @ 15:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback