10987654321 go!

10 favorites:
Color: Marinblått
Food: Kebab
Band: Belle and Sebastian
Movie: Thirteen
Book: TSOTTP
Sport: Peta folk i ögonen
Season: Sommar
Day of the week: Fredag
Ice cream flavor: Choklad
Time of day: 22-00
(alla dessa är at the moment.)

9 currents:
Mood: Förvirrad
Plans for the evening: Gå ut med Elli och Sara och kanske fler.
Clothes: Kjol, linne, hoodie, knästrumpor, vinterstövlar, undies.
Desktop picture: Blått
Nail color: Rosa genomskinligt
Time: 12:16
Surroundings: Kontor. Växter.
Annoyance(s): Det kliar i näsan. Jag är hungrig. Norrmännen. Ajax. Mitt hår är statiskt.
Thoughts: Jag borde gå hem nu.

8 firsts:
Best friend: Madeleine Örnqvist
Screen name: SassyBubbleBabe. Lunarstorms glada dagar.
Pet: Hamstern Jum-Jum
Piercing: I öronen på min 9 års dag.
Crush: Andreas
Music: Spice Girls
Car: Aldrig haft
Kiss: Haha. Tönt-John i femman.

7 lasts:
Cigarette: Tror den 14:e
Food: Jag åt panerad fisk till middag igår. Ew.
Drink: Vatten
Car ride: I måndags med Henrik
Kiss: Uhm. Arvid i fredags.
Song played: Check On It
TV show watched: SATC

6 have you ever(s):
Dated one of your best friends: Nej kan man ej säga.
Broken the law: Jo.
Been arrested: Nej jag haxxade mig ur det. 
Skinny dipped: Arå.
Been on tv: Yes
Kissed someone you didn’t know: Ja.

4 things:
You did last night: Satt vid datorn, pratade i telefon, skrev dagbok, såg Sex and the City.
You can hear right now: Typing typing typing typing.
You can’t live without: Mat, godis, Gilmore Girls, kompizzar.
You do when you’re bored: Ser  GG, lockar håret, letar godis i skafferiet, ringer någon.

3 people
You can tell anything to: Elli, Arvid, mig själv.

2 choices:
Black or white: Vit
Hot or cold: Varmt

1 wishes: Att jag klarar att åka till Spanien/Malta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback