She's a founder's party punch junkie

Åh, vad skönt det var att radera de senaste inläggen. Gillade dom helt enkelt inte. Jag är fortfarande sjuk, so no school for me idag. Har öronvärk också. Ska nog titta på en massa GG. Men ska nog förbi skolan efter lunch och lämna pengar till flaket. Jag är sjukt pepp på det här med studentkläder nu, har en massa idéer och fick massa inspiration igår när vi var i stan. Hm, appropå ingenting, så insåg jag att jag typ aldrig hittat någonting jag vill ha på H&M på Hamngatan. Med tanke på att det är världens största H&M, är inte det ganska konstigt? Jag tror är sugen på att nätshoppa idag..

Eenyhow. Nu funtar jag serri på att baka kladdkaka. Jag har en lång dag ahead of me eftersom jag envisades med att gå upp 7. I was in great pain, so really I had no choice. Nu ska jag lyssna på Claudine Longet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback