Out of bordom

Haha, nu har jag tråkigt. Jag är ensam i klassrummet, har slutat. Men Ellis lektion börjar här om 40 min så jag tänkte vänta och kolla läget med henne... Bath tub can wait a little longer. För att roa mig så har jag satt på shuffle på alla låtar på min mp3-spelare och nu tänker jag skriva ner helt sincerely dom första 10 låtarna som kommer. Har mycket mycket guilty pleasure-musik på den :0

1. Nathan Jones - The Supremes
2.Love At First Sight - Kylie Minogue
3. I Should Be So Lucky - Kylie Minogue
4. Come Into My World - Kylie Minogue
5. The New Workout Plan - Kanye West
6. It Don't Have To Change - John Legend
7. Love Is Like An Itching In My Heart - The Supremes
8. It's Alright, Baby - Komeda
9. Hey Mama - Kanye West
10. 40 Ft - Franz Ferdinand

Helt ok. Konstigt att det var så många av samma :0 Och 3 Kylie på rad, vad är uppe med det? Men nu tror jag dom kommer närsomhelst. Bye!


Kommentarer
Postat av: Natasha

Mad props Callis... "i should be so lucky" i samma lista som Kanye West& Franz Ferdinand.

haha, jag ska inte säga ngt. Har "Red blooded woman" med Kylie. Can't deny that..=p

2006-04-06 @ 14:20:28
Postat av: Callis

Hell yeah :D What can I say, I like to mix it up a little :D

2006-04-06 @ 14:25:45
Postat av: Natasha

It surrre is'

en annan pinsam låt: Dumpa mig- Veronica Maggio.
woot? när ladda jag ner den liksom haha

2006-04-06 @ 14:30:48
Postat av: Natasha

fast den iofs bra...

2006-04-06 @ 14:32:19
Postat av: Callgirl

Haha :D Har jävligt mycket Ace of Base på mp3:n också :D En annan favorit är theme-låten till Dawson's Creek :D

2006-04-06 @ 14:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback