Oh now they love Kanye, let's put him all in the front of the store

Är verkligen emot uppdateringar these days. På så jävla bra humör! Underbart. Jag tror det är en blandning av fint väder och min nya f-you attityd. Det är faktiskt jävligt många som förtjänar det just nu. Våra studentmössor kommer idag! Yay, slipper missa påtagningen imorgon då. Jag & Elli blev fotade i studion av Johanna till skivan, vi hade rosa paraplyn och massa färgglada väskor. Man får lix offra sig, ju. Vilken otroligt skön dag! :] Nu ska jag gå. Yo you look just like this kid I seen in the old Busta Rhymes video the other night. Consequence kan låta som en söt liten pojke på rösten, men han är ju verkligen inte det... Haha, gillar verkligen honom ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback