Obsessed completely

Yo peeps. 'Sup? How's spring break treatin ya'll? It's kind of rocking my socks. So, yup, jag är riktigt Andrew/Justin-besatt just nu. Har mycket slashskrivande och läsande framför mig. Natasha, it was very nice squeeing with you! Och jag har mer pics till dig, eller anyone interested, här. Finns som ni ser både från senaste, One More Kiss, och så Impossible. Allt som hände med A&J i senaste finns ihopklippt här! Lite annat shit med också, men hoppa inte över något! Verkar som att typ alla förutom jag och Elli har lite problem med youtube.com, att det är segt att ladda upp och så, but it's SO worth it! Om inte klippen från youtube funkar, prova att kopiera adressen och klistra in i ett nytt fönster, verkar fungera bättre.
Listen to the pretty picture!

worth your while

Gosh, det är så kul att vara obsessed. And also, it helps me keep my mind off en viss Adam. In other news så ska jag och Elli ha ett high class GG-maraton idag. Hopefully classy iallafall. Ska välja ut en jävla massa eps, och mixa lite, från alla säsonger. We're getting lots of junk, naturally. Ska nog skriva ner några avsnitt jag vill se nu. Then some more slash... By the way, har du inte sett Southpark avsnittet med Tom Cruise och R Kelly, måste du se detta. Hysteriskt kul. Kan inte sluta kolla på det. Sen är även detta grymt bra! C ya!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Åh, vad klokt av dig att lägga upp dem. Ska spara dom på: Hot hot heatt

Oh,it was very fun squeeing with you to! haha.
Tom Cruise.. hmm? Trapped in the closet eller hur.
Jag läste i en artikel att han stämde Southpark just för det klippet. Eller avsnittet i helhet typ.

Vilken looooooooooooooooooooser. Ska se klippet NU!;D

2006-04-10 @ 20:11:18
Postat av: Plisch

Gud vad roligt med GGmaraton med sin bästa kompis :D

2006-04-10 @ 21:25:30
Postat av: Callis

Natasha: Bra! Spara! Grymt kul avsnitt, eller jag har ju bara sett dom 5 minutrarna som finns upplagda. Yes avsnittet var bannat i the UK iaf, tror väl han stämde med. Och Isaac Hayes som var Chef slutade ju för att dom drev med scientologerna ;D Klockrent.

Plisch: Grymt kul, you should try it!

2006-04-11 @ 02:25:52
Postat av: Plisch

Yes, that was fun! Klippet alltså. Är det bara kyssen som har hänt, eller typ att de vaknar med varandra, har de också hänt?

2006-04-11 @ 10:56:49
Postat av: xani

Åh tack för att du länkade allt det där. Min dag är gjord.

Postat av: Callis

P: Allt det som var med hände i förra veckans DH.

X: :D Gjorde min dag när jag hittade allt det där :D

2006-04-12 @ 14:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback