I believe in Mr. Grieves

Oh my Gaawd!! Hahaha. Någon som såg Desperate housewives? I slutet, Andrew och Justin. Jag tappade min jävla locktång i golvet, I think I might've broken it. Helt jävla mållös. Fyfan vad hot! Någon som vet bra sida med DH pics? Det där måste jag ha bilder på. OH DAaAaAaAaAaAaMn! I am SO wiriting A/J slash tonight!!!

HOT!!!

I need more than that!


22:36
Okej, har av-fjortis:at av mig lite. Det är bara det att det är så sällan man får se nånting that good. Borde verkligen börja med mediekom-läxan nu. Men wtf, I'm too worked up. Måste läsa och skriva slash. Gonatt eenyhow!

Kommentarer
Postat av: xani

Jag reagerade likadant! Hot, hot, HOT! *drool*

Postat av: Callgirl

Hot, hotter, the hottest ever! daaang. ska lätt spela in reprisen :D

2006-04-06 @ 09:35:30
Postat av: Natasha

VA?! Did they make out for real?!

jag måste se reprisen :D

2006-04-06 @ 12:55:44
Postat av: Callgirl

Oh yes, they did! There was making out, and touching! Drooooool!

2006-04-06 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback