Howty!

Var på bio och såg Brokeback med Elli & Anna. It was... wow. Grym film. Bra. Sad. Jävligt hot at times. Didn't appreciate when they went straight for the you-know-what, men när dom inte setts på 4 år och engage:ade i some passionate kissing, I died. Literally. Blogging from heaven as we speak. Ska se alla klipp och videos från youtube imorgon och leta pics.

J&H

Night ya'll!
(Ska så försöka drömma om Jake&Heath. Fan, Rob borde verkligen gått på den där privatfesten hos Heath. He should've made out with him. He should've... oh night.)

02:34

fanart

Har gjort min första icon. Hittade ett program som heter Microsoft Office Picture Manager. Har inte det där som Xani snackade om. Fattar absolut ingenting, visste inte vad jag skulle göra så jag bara ändrade färg och storlek. ^_~ Får väl lära mig, men det verkade inte som man kunde hålla på med text och sånt. Aja, jag ska börja göra fanart.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Så det blev film istället för biljard :P Vad trevligt :D

2006-04-13 @ 08:33:46
Postat av: Callis

Ja haha det var inte så roligt folk som skulle med :D

2006-04-13 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback