Hej!

Woah, den använder man inte mycket. Har text nu, och gick precis igenom mina insändare med B-O. Gud vad jag blir irriterad! Han var tvungen att försvara skolan jättemycket, jag hade inte alls tagit honom för en sån lärare man inte kunde kritisera skolan inför. Han började snacka om att det gäller att leta reda på informationen själv, och ta eget ansvar. Men gud, hela min poäng var ju att man måste nå ut till dom som inte har den där drivkraften att ta reda på en massa kurser och högskolor. Är man inte intresserad så kommer man ju inte att söka upp någon information. Vissa behöver ju bli lite pushade. Åh, jag blir irriterad. Böö på honom. Jag satt och var sur genom hela betygspratet sen. Och jag är så trött på dessa ständiga VG++ han ger alla jämt. Man får ju ändå MVG sen, varför är han så himla rädd att sätta det på uppgifterna? Det är som att han tror att man blir bortskämd då. Vi vet ju alla att dom som är någorlunda ambitiösa får MVG. Varför skriver jag så sjukt mycket om detta när jag bara tänkte skriva typ 2 rader? Ibland önskar jag att jag hade en seriösare och bättre textlärare. Som man faktiskt lär sig lite av. Men men, MVG i Text A, B, och C kommer ju se snyggt ut på betygen.

Moving on. Har snöat har. Världens sämsta väder. Jag slutar om 2 timmar, då ska jag nog gå hem och sova litegrann, har inte blivit så mycket av det dom senaste dagarna. Förresten, pappa var hos oss igår, han och mamma pratade om studenten och alla utgifter. Känner mig bortskämd, dom ska betala mössan, middagsbiljetterna, flaket och kläderna. Gud vad jag måste visa att jag är tacksam from now on. Jag har ca 2000 i klädbudget. Dom betalar Arvids middagsbiljett, för mamma vill verkligen inte gå. Han blev skitglad. Vad glad jag är att han kommer på middagen! Vår skiva kommer äga, tror jag. Och på måndag är Calles och Elias skiva! På måndag kommer våra mössor också. På min kommer det att stå:

Mp3a Cirre * Kärrtorp 06

Den där stjärnan representerar den där grejen i mitten på framsidan. Åh, ska lätt fota den och lägga in bild på måndag. Ska bli så kul! Jag ser extremt mycket fram emot mösspåtagningen nästa fredag! Yap yap yapety yap!

Oh, btw.
1. Kung att du blev publicerad i tidningen twice Edvin! Jag skulle vara sjukt stolt. Sjukt kul med City-smset också.
2. Elli klippte mina toppar igår. Mitt hår känns jättenyklippt och fräscht!
3. Kewl att Elli och Jonis träffades själva i söndags. Old times :]
4. Du anar nog inte hur glad jag blev över det du skrev till mig på access, Mirka. Verkligen jättejättejätte!
Och sist men inte minst.
Timeless AND classic. Elli vet hur man cheerar up en heartbroken gal.
Varför blir det så långt ibland när jag skriver? Orkar någon läsa? Men, det här tangentbordet är ju så underbart skönt.

Kommentarer
Postat av: Elli

Mm, Rick...;)

2006-04-20 @ 11:35:57
Postat av: Mirka

nu blev jag jätteglad av att få höra det :)

2006-04-20 @ 13:23:16
Postat av: viktoria

Rick, haha vilken jävla spännis ^^

Postat av: Callis

Elli: Dang right, he's YUMAY. But I'm more a Dominic-gal myself. Haha... ew.

Mirka: I'm glad you're glad I'm glad :D If you know what I'm sayin' :D

Viktoria: Ye, he does that so gooood :D

2006-04-20 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback