Does John Coltrane dream of a merry-go-round?

Vet någon vad låten heter som de lyssnade på i bilen, som de sa att dem gillade?
- I bloggen efter VM ep 1x05 You Think You Know Somebody. Hallå, det är ju Such Great Heights med The Postal Service. Hur kunde jag inte höra det? Nä vet ni vad, jag är nog en sucker for PS trots allt.

paris & kristen

Är väldigt inne i VM nu och pepp på torsdagens avsnitt. Har läst hela access-VM-tråden, samt plöjt hela vm.se. Nu återstår det bara att bli en aktiv medlem i tv-lands forum. Har skrivit upp mig också och ska få posters hemskickade att sätta upp i skolan, kan även användas till projektarbetet. Ska bli engagerad i projektet under påskolovet.

Ska försöka att inte bli så 'långrandig'. På det hela rätt glad, förutom lite panik runt vissa grejer. Men jag tror verkligen allt löser sig! Mycket plugg nu i veckan, men sen lov och min favourite holiday påsk. Wunderbart really!. Jag har alltid lite svårt att ta ställning till ou/o-stavning som i "favourite." Känns bäst med brittiska 'ou' för det känns helt enkelt mest accurate. Men samtidigt använder man sig ju mer av amerikanska än brittiska. Aja. What else, what else... Jo, jag och Arvid hade kul i helgen, jag sov över. Känns som vi nog kommer ha lite mer tid för varann framöver!

Har köpt biljetter till 3 studentskivor nu: Annas, Arvids, och TE3-klassernas. NV-boysen kvar, och kanske rentav något mer, det blev inte alls så dyrt som jag trodde! Blir typ 300 för dom 4 sammanslaget. Förresten, igår satt jag och skrev i flera timmar om en massa författare. Sen hajjade jag att man bara skulle skriva om en. Doh! Nu: Ps & PS. Alltså psykologi och Postal Service. Hejdånurå!

Kommentarer
Postat av: Plisch

Vem är den snygga killen på presentationsbilden? :O

2006-04-04 @ 13:44:39
Postat av: Callgirl

That, my friend, is Masanobu Ando. Han spelade bland annat mot Chiaki i Battle Royale, and he's hot hot hot!

2006-04-04 @ 16:25:57
Postat av: Plisch

He sure is! Men nu har du bytt? Eller är det samma?

2006-04-05 @ 09:39:08
Postat av: Plisch

Bara skojar, ser nu att det inte är samma :P

2006-04-05 @ 16:25:53
Postat av: xani

Ey, då kanske vi ses på tv-lands VM-forum! Kul! ;D

Postat av: Callgirl

Totally! :D

2006-04-06 @ 09:36:31
Postat av: Callis

P: Nä hade Andrew från DH, men bytte tillbaka :D

2006-04-06 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback