Der Sonntag

Måste bara dela med mig av ett dagboksinlägg från våren -03 som jag läste idag när jag plöjde gamla dagböcker hemma i mitt hemliga dagboks-skåp.

"Dayum! Rob var bjuden på privatfest hemma hos Heath Ledger i helgen, men han kunde inte gå för han inte hade tillräckligt snygga kläder för det. Orlando är där nu (i Australien) för att spela in en film med Heath!!! Fatta!!! Han kanske hade träffat Orlando Bloom om han gått!!! Most likely even! OMQ OMQ OMQQQQ!!!

Haha. Det var kul. Nu ska jag fortsätta göra skolarbete, vilket jag gjort oavbrutet i ca 6 timmar. Ändå har jag inte fått så mycket gjort. Mysterium. Förrest, har man tråkigt kan man roa sig med
sånt här. Incredibly silly. Och kewl. Buh-bye!

Kommentarer
Postat av: vickan

Rob "questionmark"

Postat av: vickan

vem är det? :D

2006-04-03 @ 15:46:36
URL: http://princessgirl.blogg.se
Postat av: Cicci

Det är en kompis systers föredetta pojkvän :D ^^

2006-04-03 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback