Sleep the clock around.

Jeez, det enda jag tänker på just nu är Harry Potter this and Harry Potter that. Efter att jag läste ut The Half-Blood Prince för några dagar sen är jag helt besatt. Mer än vanligt! För en gångs skull älskade jag allt det spännande, and of course, all the snogging. Men jag kände faktiskt inga sparks mellan Harry och Ginny fastän jag längtade tills det skulle hända något mellan dom. Glad it's over already.

Dread of the day: Skolkatalogen har kommit. The funny thing is; jag ser mer mongo ut på den vanliga bilden än spexfotot. Blah. Jag vill inte tänka på det. Hade varit lugnt om jag inte förstört spexet, för de andra blev hur bra som helst. I'll contemplate this forever and ever. Jaja, tycker ändå vår idé var bäst.

Jag måste verkligen börja äta innan jag går till skolan på fredagarna. Annars resulterar det bara i att jag inte kan jobba för att jag är hungrig, och så sitter jag här utan att göra någonting alls och längtar efter att
jag får gå hem igen. Är rädd att detta blir en väldigt tiresome helg. I need rest.

Avslutningsvis: Draco. Draco Draco Draco! Gotta love him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback