Please, do nothing 'til you hear it from me

....and baby, you never will.

Jag tänkte lyssna på min Swing when you're winning-skiva men B-O satte på "Stan är full av vatten" för att ge oss inspiration till Vatten-uppgiften. Väldigt trevligt faktiskt!
Fruktade som vanligt när jag skulle gå igenom mina 2 senaste uppgifter men det blev ett MVG på nyhetstexten iallafall. Yay! Det var säkerligen med hjälp av Victoria, haha.

Jag funderade faktiskt ett tag på att att switcha till LiveJournal. Until those bitches came along. Yup, några bitches från We Love Chiaki forumet förstörde hela CK's födelsedag för mig. Så jag stanna här.

OH MY GOSH YOU GUYS MY LIFE IS SO EXCITING!

Herregud, nu satte B-O på nån jäkla smörskiva, en man med mycket krystad röst...  Oh no, the girls are mocking him and I think he really likes the music O_O

Uhm, nu sätter jag på min egen skiva. Önskar att jag kunde posta en fin Chiaki bild, men jag är ju i skolan så jag har inga. Nu ska jag ta rast, äta min yoghurt och läsa Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback