Passive aggressive

My my my, this is a sucky day.

1. I feel like a screw-up
2. Jag har spenderat massa pengar
3. Jag har inte fått något skolarbete gjort whatsoever...
4. Det är så jobbigt när man är ny på communitys/
messageboards och man känner sig som en noob.
Som på WLC. Är så jobbigt om folk blir sura!

C-Wisdom of the Day.
Det är ju verkligen bra att man tror på sig själv... Men det finns dem som tror på sig själva lite väl mycket och det är verkligen ocharmigt. Jag är trött på såna människor!

Är också trött på att känna att jag hela tiden borde göra bättre ifrån mig... Är det jag som sätter för höga krav på mig själv? Det är iallafall sjukt jobbigt.

Jaja, I'm gonna wallow all night long, och sen se Desperate Housewives. I hear it's a great ep.

Avslutningsvis: :blah:!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback