Det lööööööööser sig?

Okej, värdelösa allting! Känner mig konstant äckligt oproduktiv, det är den äckligaste känslan i världen.

Egentligen var det en kul helg men jag hann ju inte stanna och tänka att det var kul i en jäkla sekund eftersom skolångesten ligger hack i häl hela jävla tiden! Dessutom känns det jätteäckligt att jag druckit 2 kvällar i rad. Jag kan inte känna att det kommer lösa sig när praktiken kommer om mindre än en månad heller eftersom

1, Jag har ingen
2, Jag kommer ändå var helt nervös och värdelös och förstöra allting

Varför ska jag alltid gå upp typ 1 varje helg och sen bara sitta vid datorn? Jag har ingen ork att göra något skolarbete. Och sen ha värsta ångetsen för att jag inte gör någonting vettigt, ever!
Alla andra har någonting känns det som, något mer "vuxet", jag har fan ingenting sånt. Everybody's going somewhere with their lives, you know? Jag trodde inte den här ångesten skulle komma förrän om minst ett år. Jag har ju jobbintervju nästa lördag, men jag kommer screwa it up som vanligt, you know why?

'Cause I'm a screw-up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback