Catching up is hard to do

Ah, det är ju Amy Diamonds nya låt på radion, den som Anna tyckte var så bra.
[Trying really hard not enjoy the music of a twelve-year-old]

So;
I'm really behind with the japanese. What to do, what to do? Jag hade bara 5/10 på kanjiförhöret idag. That's not me. I'm the one with 10 right answers. I can't accept anything else! Nu har jag mycket japanska att göra nagari watashi no akiyasumi. Blah. Och så försover jag mig every damn day. Den här veckan har jag gått upp dessa tider: Måndag - 12 Tisdag - 11 Onsdag - 10. Börjar 8 imorgon, hoppas jag kommer upp till 9 dårå. >_<
Men, med japanskan. I'll catch up. I'm the catch-up girl. Not to be confused with “ketchup girl”, ‘cause that’s not me at all. I was strictly a mustard and relish girl from day one. There’s a little condiment humor for ya.

Den här veckan suger, men tänker man på att det är yasumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i en vecka så är det så skönt! Och jag och mamma ska gå till Jesses snart och äta middag.
Kanske ska skippa sömn inatt? För att garantera att jag kommer till skolan i tid?
I'll get a solid 15 minutes, they say that's all you need.

Skulle gärna länka min Harry-Hermione video, men access fuckar just nu och det är bara där jag har länken. Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback