V

Yo soy playero pero no hay playa,
Oh my golly!

Nu har jag lärt mig att länka! Ord-länka. Tack vare Viktoria & Plisch. Yay! Nu kan jag vara lika heftig som
Ebba! This is fun! Men det tar ett tag om man ska göra många. Jag har lyssnat typ oavbrutet på Surfer Rosa idag. Det är en sjukt bra skiva. Jag hinner inte skriva mycket alls. Jag har kommit igenom hela E ni kaita neko, och översatt det jag kan. Nu ska jag kolla upp lite på internet. Det tog mig en halvtimme att få fram att "chu chuu" är ljudet av musars pipande. Nyaa nyaa däremot var ju inte svårt att räkna ut. Sagan är fan lite hemsk, det handlar om en novis som flyttar in i ett tempel och han målar bilder av katter hela dagarna, sen börjar katterna att leva och klöser sönder honom. Jag tror dom äter lite på honom också.
Eftersom att xani hälsade till mig i sin blogg så hälsar jag tillbaka och hoppas att det finns en bra färklaring till varför det är som det är, förhoppningsvis vinterdeprission eller nåt,  och att man mår bra snart igen.

Arvid kommer om en timme och hälsar på lite, yay! Och imorgon ska jag laga middag till oss. I'm a regular housewife. "Ciao!" (Jag vet inte varför jag länkade SJP men det kändes väldigt Ebba-aktigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback