Tu Principe

Min mamma är irriterande, jobbig, och elak rentav. Great role model. Really. Aja. Screw her. Hatar otrevliga människor. Förstår inte hur man orkar vara det. Jag ska säga något elakt tillbaka till henne. Fan vad störande, nu har hon förstört mitt braiga humör! Tänkte att jag skulle skriva när jag är på bra humör för en gångs skull. I wish.

Jag vill köpa nya skivor. Det var alltför länge sedan jag köpte en ny skiva. Men skivor är fan asdyrt. Klart man laddar ner när det är så jävla dyrt. Jag har fan inte råd med skivor. Och jag vill inte lyssna på samma gamla skivor jämt, man behöver nya skivor med jämna mellanrum. Sådeså.

It's so nice to have a reason to get up in the morning. Det hade jag idag. Såg lite fram emot nationella provet (som inte gick så bra, hade skrivkramp). Och sen så var det lite andra faktorer:

- Elli skulle ha läst ut TSOTTP 2, och handa over den till mig (hon hade iofs inte läst klart den än men kommer göra idag)
- Insåg igår att jag har lite pengar på kortet
- Vi ska äta god middag
- Dubbelavsnitt av Desperate Housewives ikväll!

Och nu är officiellt skolan slut. Det var fan sorgligt idag. Men jag kommer ju vara där. Jag har ju japanskan och en jävla massa möten med SYO. Pratade lite med Adam idag och lovade att jag ska göra den där jobbiga läxan. Haha, han sa att det lät bra att jag inte har någon praktik och kommer kunna ägna mig åt japanskan endast. Borde göra japanska idag men vill inte. Börjar typ.... imorgon. Borde gå ut och söka praktik imorgon. Kanske ska hälsa på Arvid i skolan? Men Elli kanske inte ska gå till fotografen imorgon, för hon har ju typ bara ibland, så kanske inte. Skönt med ledigt. Fast samtidigt jobbigt som fan. Shit, om jag inte skulle ha japanska nu skulle jag få ångest som fan. Kom på idag, jag klagade ju på att vi skulle ha praktik och jag inte skulle få ha japanska, nu kanske jag blir bestraffad. Nu får jag endast japanska. Not sure how I feel about that. Slightly mad at fate.

Oh vad mycket jag skriver. Som på den gamla goda tiden. Igår i mitt rum tände jag massa ljus och såg Sex and the City. Det var verkligen som old times. Insåg att jag måste spendera mer quality time i mitt rum på kvällen. Och så insåg jag att det är dags att börja skriva dagbok igen. Jag skrev ju alltid varje dag, i åtminstone 3 år. Och i april i år slutade jag. Jag vill verkligen börja skriva igen. Det gäller bara att komma igång igen. Vad är blogg för jävla skit egentligen? Folk vill säkert låtsas som att dom är öppna och vågar skriva vadsomhelst i deras bloggar, men det tror jag inte på. Det är därför som keeping a journal is the shit. Det här är ju bara prettogrej egentligen. Ska gå och köpa en ny fin dagbok! Yay! Då blir det inte mycket bloggande om jag börjar skriva.


Och finally; Desperate Housewives avsnitten som visas idag är:

1x22 Goodbye For Now &
1x23 One Wonderful Day
Undrar när säsong 2 drar igång? Oh and by the way, I hear Rex is dying today! Hoppas jag spoilade för någon nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback