This ain't Vietnam

Why everything that's supposed to be bad make me feel so good?
Everything they told me not to was exactly what I would.

Min nya favorit på Late Registation är Addiction. Men Gone är ju unbeatable.
Fan, nu ska jag sova. Nu är jag klar med japanskan. Vad många timmar jag lagt ner på detta sammanlagt. Well, it's worth it. Class börjar 14:40 imorgon, men måste till skolan innan och skriva den andra läxan på deras datorer eftersom jag fortfarande inte installerat tecken på min dator.

Blah blah. Blah.

Det snöar. Jag visste det. Jag tänkte hela dagen att det skulle snöa inatt, men det började alldeles nyss. Jag gav inte upp hoppet, jag kände det på mig. Ska gå och kolla hur mycket snö det kommit innan jag head:ar off to bed.

Broke, broke, broke Phi Broke, we ain't got it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback