Sundaydread

Söndag suger, har alltid gjort, kommer alltid göra.
Ringde pappa i måndags, föreslog att jag skulle komma förbi idag och hälsa på, det är ju Fars Dag och grejor. Men egentligen har jag inte tid. Dessutom är det klockan 16 jag ska vara där. Vad är det för tid egentligen? Hoppas det inte är meningen att jag ska vara där fett länge, typ umgås massa innan middagen. Fan. Jag har verkligen inte tid. Och så måste jag spela in Gilmore Girls. Fan.
Jag har världens jobbigaste läxor. Verkligen världens jobbigaste. Jag vill inte ens prata om dom, för dom är så jobbiga. Bland annat är det tal imorgon. Blah!
Har inte ens råd att köpa en blomma eller något sånt. Värdelöst. OH, when will life be good again?

Igår var jag på Buffyträffen. Det var inte så farligt men ganska.
Fan. Nu orkar jag inte skriva mer. Usch. Känner mig deppig.

Kommentarer
Postat av: xani

Yo C-girl. ;P

2005-11-14 @ 14:49:34
Postat av: Callgirl

Yo X-Girl!

2005-11-20 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback