Sin sin sin

Jag syndar. Jag kollar inte på Idol. Det började med att jag skulle ha det på i bakgrunden medan jag satt med läxan. Men sen kunde jag inte koncentrera mig. Jag tänkte gå till datorn och kolla efter lite dictionaries eller bara någon frivillig som ville hjälpa mig. Men självklart så blir det... annorlunda än man tänkt. Men jag ska självklart se på utröstningsdelen. Tvingar mig själv att lyssna genom min Pop/Party-musik-mapp. Första låten: Crazy Frog. Oh God. Man kan ju undra varför jag ens har kvar den låten. Men det är bara för att det är Bulgarien-stämning.

Har beställt sjukt mycket gratissaker från alltgratis.com. Bland annat en pokerbok, hundmatsprover, strykfasta namnlappar, ett paket för nybliva hundägare, och massor av färgutskrifter. Denna bild fick jag hem i brevlådan idag. Det bästa är att man får testa alla skrivare. Det är typ över 10 stycken. Så snart kommer jag ha typ hela Princess-kollektionen utskriven. Det står lite fula Canon-grejer på sidorna men skitsamma.

Jag har börjat fundera på våran resa, på riktigt. Och jag ska tänka konstant på det när jag går upp halv 6 för att gå till jobbet. Oh, Beautiful med Snoop och Pharrell, den gillar jag. Känns fett att jag skapat nytt konto. Nytt och fräscht. Alltså, jag håller fast vid det jag sa igår, men det är svårt att bara sluta tänka att man har det jobbigt när saker krånglar. Jag vet att jag inte borde, men det tar väl ett tag att lära sig. Nu har jag iallafall en plan vad gäller praktik, får se vad syo säger:

---> Vara ledig tills den 8:e (plugga japanska, matte, och kanske historia)
---> Jobba mellan 8:e & 19:e
---> Ha en mycket fridfull jul
---> Kolla fotoaffären som behövde hjälp till fr.o.m. januari.
Sounds pretty good to me.

Kommentarer
Postat av: P-Girl

den låten är gryyymt bra :)

2005-11-26 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback