Random rant

Det går bra med japanskan! Det går riktigt bra! Yayness! Total yayness! Fatta hur stolt jag kommer vara när detta är klart. Att känna att jag överfört dessa kanji, hiragana och katakana tecken till en fullständig berättelse på svenska. Heavy. Jag ska ge en full report på dagen senare när jag har mer tid. Promise.
Nu fastnade jag här en stund för jag skulle kolla upp ett jättelångt och avancerat ord dawg. Cola + Kanye West = Inte en trött C-Girl. Oh, blir fan nostalgisk, det är ett helt år sedan vi var på Kanye West konserten. Vill igen. Har typ raderat mina klipp! Gaah. Men Elli har dom flesta tror jag.

Måste tillbaka till mitt rum fan fan, fan vad jag har druckit mycket cola. Men reportar lite senare i natt om jag inte råkar somna eller något.

Bye d4wgs and m4m1s! (Och en shout-out till Ajax vars mormor dog idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback