Ojojoj.

Well well well, look who's here, writing.

Jag ville bara säga: Fyfan vilket jävla tråkigt liv jag har. Jisses. Någonsin träffat på någon med tråkigare liv än jag? I think not. Allt är exakt som det var för ett år sedan, only I was a little bit happier. Sad, sad.
Det är självironi som gäller. Jag är bara för sorglig. Haha.... ha.

Är stuck on Lorelais och Rorys konversation från Dear Emily and Richard:

- But we want to be spontaneous. Jump a train to Paris, head off to Spain.

- Oh no, it’s raining in Spain. But since the rain in Spain stays mainly in the plain. . .

- Looks like Italy for us!


Men vänta, det hände någonting... den här veckan... jo, jag kom på att jag inte gillar pizza längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback