Oh snap!

Ima wa suiyoubi no ban.

Jag känner mig mellow. In a depressed kind of way.
Allt känns väldigt skrikigt i min blogg, får nästan lust att radera allt men vill självklart inte det.
Jag antar att man inte ska bli för privat i bloggen men jag orkar inte tänka på det nu.
I just feel.... mellow. In a depressed kind of way. Did I say that already?
Fast det är ju mitt fel att jag känner såhär. Det är för att jag suttit vid datorn i timmar.
Och inte gjort något skolarbete. Jag kunde ha ryckt upp mig för flera timmar sen. Jag får väl göra det nu.
Städa mitt rum, göra mig iordning for bed, kolla lite GG.
Ja. Låter bra.

Är egentligen inte på bildhumör men gillar verkligen den här.

Let's see now. We have the Ironist, Little Miss Vixen, Cosmogirl and Kid Chino.
With that I say good night...
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback