Gogo x3

Nu har jag sett hela Pulp Friction igen. Gillade avsnittet mer nu än i våras. Alltså Alexis Bledel är ju min nästa största "idol" (oh vad gay, men ni vet) efter Chiaki, därför är det ju grymt kul att se när hon klär ut sig till Gogo. Men samtidigt känns det lite förargande. Jag vet inte varför! I våras klädde jag också ut mig till Gogo, men det var en crappy maskerad ju. Och så hade jag så kort tid på mig. Har tänkt jättelänge att jag ska klä ut mig till Gogo, det har ju liksom varit givet. Men nästa gång ska jag göra det bättre.

Horr_orshow från We Love Chiaki forumet har gjort sin egen (!) Gogo-ball och jag ska såå härma henne. Hon har använt en baseball av alla saker! Hon sprayade den silver, satte på ett katthalsband runt och sedan en nyckelring och en kedja. Jag ska göra en till mig själv i julklapp fan.

Alltså vafan, jag pratade med Ajax på msn som var hemma hos sin skumma granne Billy som har 8 datorer i sitt rum och massa webcams, och så fick jag en länk till 2 av kamerorna i hans rum.  Jag sa till Ajax att han skulle hälsa Billy att han hade schysst nacke (ironiskt!) och då addar han mig, och börjar snacka om varför tjejer tycker killars nackar är så sexiga (!) och ska ha massa bilder på mig och grejer. Sen vill han ringa mig och när jag försiktigt avböjer så blir han fett sur! Obehagliga människa!
Var tvungen att sätta på Amy Diamond och skaka av mig the creepyness.

Nu är det bekräftat: Baconlukten är den vidrigaste lukten som finns. Jag försökte spraya parfym för att få bort det men nu luktar det bacon-parfym istället. Bacon är så vidrigt överhuvudtaget. Fifan.


Kommentarer
Postat av: Plisch

Usch vad läskigt med grannen. Och haha på att du skakade av dig the creepyness med Amy Diamond :P Vilken låt? Haha

2005-11-30 @ 12:07:51
Postat av: Callgirl

Ja haha sjuuukt obehagligt! Jag blastade hela skivan, den är fan bra :D

2005-11-30 @ 13:02:37
Postat av: Plisch

Hahaha :P

2005-11-30 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback