Fan då!

Jag använder mammas konto eftersom mitt blivit sepe. Finns ingen musik så lyssnar på Symphony no. 9 med Beethoven och grabbarna. Den låg i exempelmusiksmappen. Fan vad jag är trött på att ångra mig hela tiden. Först med att man skulle sluta skriva här. Känner mig som en omogen 13-åring som håller på och säger så, och sen ångrar sig. Fast det passar ju med mitt humör eftersom jag känner mig som en bortskämd snorunge.

Jag klagar på grejor som inte ens är riktiga problem. Visst har jag lite krångliga grejer i mitt liv just nu, men det är klart att allt inte alltid går som man vill. Ånej, jag har ingen praktikplats och jag måste vara hemma och ha det jätteskönt istället! Och ånej, jag har sjukt mycket japanskaläxa tills på måndag. Vad är det allra värsta som kan hända? Jag hinner inte klart och Adam blir lite sur. Och det är lätt att lösa - bara plugga extra mycket fram tills måndag så klarar jag det. Fan inget att gnälla över. Speciellt när man bara sitter framför datorn och inte orkar anstränga sig. De flesta av mina problem har jag ställt till själv. Alltså kan man säga att jag verkligen förtjänar dom. Att jag aldrig lär mig. Det finns så mycket jobbigare grejer att oroa sig för, men jag har inga sådana problem att oroa mig för.


Jag är så jävla lat. Men jag tänker inte gnälla, för nu har jag bestämt mig för att vara totalt oansvarig och dålig idag. Nu ska jag gå och göra någon mat och sedan göra lite japanska. Idag fick jag veta att det är Ashlee Simpson som spelar Cecilia i 7th Heaven. Hur seg kan man vara? OCh när mamma kommer hem ska jag tacka ordentligt för den fina byrån jag fick. Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback