C-girl's thuglife

Ok, lite höstlovscheck: Turns out, I AM ketchup girl after all. Well, I must be, 'cause I'm certainly not catch-up girl. Jag har inte gjort några läxor alls under lovet. Det är redan fredag. Paniken sprider sig som en löpeld.  Skulle göra massa idag, men tja, klockan är redan halv fyra. Igår blev jag skitsur och arg på skolan och bestämde mig för att vara hooligan. Så det var jag, och stannade hos Elli till typ halv 5. Sov therefor länge idag. Snart blir det typ mörkt. Men nu ska jag bannemig plugga lite japanska. Yes yes ya'll.
Och om en jäkla vecka är det Buffyträffen! Amagad! Jag är feg. Hur ska detta gå?

Lika bra att jag övar:
Här är en Spuffy-bild...
... I can't do it! I'm a faux Buffy-fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback